Member List
Calendar
F.A.Q.
Search
Log Out
Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000  
 

Go Back   Pokemon Forum - Pokemon Elite 2000 » Interactive Boards » Art Boards

Art Boards Art boards for both Pokemon and non-Pokemon related art.


Reply
 
Thread Tools
  #16  
Old 05-16-2010, 03:39 PM
Tombi's Avatar
Tombi Offline
 
Join Date: Aug 2006
Location: Blighty.
Posts: 10,337
Send a message via AIM to Tombi Send a message via MSN to Tombi Send a message via Skype™ to Tombi
Default Re: Just Kidding Gallery!

First of all, welcome to the forum. n__n

Second of all, your tags are great for someone who has just started! The Mime Jr. one has the beginnings of flow, which is fantastic. I suggest looking for simple and plain fonts- these always work best!
__________________

Reply With Quote
  #17  
Old 05-16-2010, 05:59 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by Tombi View Post
First of all, welcome to the forum. n__n

Second of all, your tags are great for someone who has just started! The Mime Jr. one has the beginnings of flow, which is fantastic. I suggest looking for simple and plain fonts- these always work best!
Thanks for the comments. :)
I look into just using plain and simple fonts, thanks :)



I was just messing around, and made this Banner! I kinda Like it, but the colors haha I don't like lol.
Did a plain font, and stuff.



~JKJesse~
Reply With Quote
  #18  
Old 05-16-2010, 06:24 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post


Thanks for the comments. :)
I look into just using plain and simple fonts, thanks :)



I was just messing around, and made this Banner! I kinda Like it, but the colors haha I don't like lol.
Did a plain font, and stuff.



~JKJesse~
You are getting better and better.
You think you could give me a quick tut to what you do?
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
  #19  
Old 05-16-2010, 06:29 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by PureGoober View Post
You are getting better and better.
You think you could give me a quick tut to what you do?

I would Probably ask someone else to make you a tut, I am not the person you should be asking lol I started like a day or so ago.

~JKJesse~

Last edited by JokesterJesse; 05-16-2010 at 06:31 PM.
Reply With Quote
  #20  
Old 05-16-2010, 07:33 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post



I would Probably ask someone else to make you a tut, I am not the person you should be asking lol I started like a day or so ago.

~JKJesse~
Yes, but you are coming along wonderfully.
Check out my first banner.
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
  #21  
Old 05-16-2010, 07:57 PM
miyoun's Avatar
miyoun Offline
 
Join Date: May 2005
Location: ♡
Posts: 3,723
Send a message via MSN to miyoun Send a message via Skype™ to miyoun
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by PureGoober View Post
Yes, but you are coming along wonderfully.
Check out my first banner.
No offence but it feels as if you're trying to use someone elses gallery for comments on your own work. And I, as someone who is watching this gallery, do not want to see that.
__________________

don't wanna be a sing sing boy | twitter | last.fm
Reply With Quote
  #22  
Old 05-16-2010, 08:00 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by Tobiume View Post
No offence but it feels as if you're trying to use someone elses gallery for comments on your own work. And I, as someone who is watching this gallery, do not want to see that.
Haha thanks, I was kinda thinking the same thing but, I didn't want to be mean about it :). Yeah, I think if its my gallery I want comments on my stuff. lol

Thanks :)

~JKJesse~
Reply With Quote
  #23  
Old 05-16-2010, 08:05 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post
Haha thanks, I was kinda thinking the same thing but, I didn't want to be mean about it :). Yeah, I think if its my gallery I want comments on my stuff. lol

Thanks :)

~JKJesse~
Okay, sorry guys.
I only did one banner, and wanted some ideas before I open up a gallery/shop.
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
  #24  
Old 05-16-2010, 08:07 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by PureGoober View Post
Okay, sorry guys.
I only did one banner, and wanted some ideas before I open up a gallery/shop.
Haha It's Okay, I mean if you want comments on your banners you could probably make your own gallery. hehe. thanks for understanding.

~JKJesse~
Reply With Quote
  #25  
Old 05-16-2010, 08:08 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post
Haha It's Okay, I mean if you want comments on your banners you could probably make your own gallery. hehe. thanks for understanding.

~JKJesse~
I'm opening it right now.
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
  #26  
Old 05-16-2010, 11:51 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Ok, thats great,

Made a banner for BOTW :) I recommend we all join!




Pretty crappy, made it in like 15 minutes


~JKJesse
Reply With Quote
  #27  
Old 05-17-2010, 11:13 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

M'kay, Im thinking of maybe starting to take requests? Think it's a good idea??

Made a new one, pretty, plain and simple with no general flow, just messing with brushes and colors n stiff haha.



Enjoy

n should I start taking Requests?

~JKJesse~
Reply With Quote
  #28  
Old 05-17-2010, 11:23 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post
M'kay, Im thinking of maybe starting to take requests? Think it's a good idea??

Made a new one, pretty, plain and simple with no general flow, just messing with brushes and colors n stiff haha.



Enjoy

n should I start taking Requests?

~JKJesse~
Yes, you should.
You are doing a great job.
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
  #29  
Old 05-17-2010, 11:26 PM
JokesterJesse's Avatar
JokesterJesse Offline
I l l u m i n a t i  P r i n c e
 
Join Date: May 2010
Location: Texas
Posts: 1,348
Send a message via AIM to JokesterJesse Send a message via MSN to JokesterJesse Send a message via Skype™ to JokesterJesse
Default Re: Just Kidding Gallery!

Haha thanks, Ill maybe wait for more peoples opinions, you seem to post after all my posts haha. not to be rude or anything, but all you give me is 'good' feedback, and I need to know like specifics haa.


~JKJesse~
Reply With Quote
  #30  
Old 05-17-2010, 11:29 PM
PureGoober's Avatar
PureGoober Offline
Elite Trainer
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 757
Default Re: Just Kidding Gallery!

Quote:
Originally Posted by JokesterJesse View Post
Haha thanks, Ill maybe wait for more peoples opinions, you seem to post after all my posts haha. not to be rude or anything, but all you give me is 'good' feedback, and I need to know like specifics haa.


~JKJesse~
To me, your banners looks good.
I'm not a good banner maker myself.
I don't know like anything.
I just started..
Also, can you answer my PM?
__________________


BestBuds! :) <3


Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 09:36 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Style Design: AlienSector.com